onsdag, december 29, 2010


Behöver väl kanske skriva vad jag gjort också:

I förrgår var jag på stan hela dagen, med min älskade kusin Isabelle (Isabelles blogg). Vi var på mellandagsrea. Vi hittade typ inget vi ville ha. Isabelle hittade väl sina drömskor till sist I guess. För 29 €. Vilket var kanska billigt. Jag gjorde ett till hål i örat, så nu har jag fyra. Ett till, så har jag ''nått mitt mål''. Riiight.

Igår var jag hela dagen i Karperö med Lina. Vi gjorde väl inte så mycket, men roligt hade vi. Vi var och skrinnade, var på datorn, sjöng sing star mm. Haha :) Jag fick min julklapp, ett presentkort till Rockjet på 15 €. Love it, TACK LINAAAA !!

Idag var det egentligen tänkt att jag och Jimmy skulle till karperö och skrinna. Men jag hade inte riktigt lust, då jag inte varit hemma på typ två dagar. Jag ville ta det lugnt, så han fick sticka iväg dit själv. Så idag har jag mest varit hemma. Jag, Simon och Pappa, var in en sväng till stan. Vi åt på RAX. Häähäh, sen var vi in en runda i Wasa Sport, bara sådär snabbt. Tidsfördriv skulle man kunna kalla det, men pappa ville in dit och se, då de hade mellandagsrea. Tähä, nu e jag jätte stolt, då jag skrivit, tre inlägg ida. Läppä på den.

Liina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar