måndag, december 13, 2010

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 interessanta fakta om dig själv.
Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Dag 03- En bild på dig och dina vänner
Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade
Dag 05- En bild från någonstans du har varit.
Dag 06- Vilken är din favorit superhjälte, och varför?
Dag 07-  En bild på dina gummistövlar
Dag 08- Korta små mål för denna månaden, och varför?
Dag 09- Något du varit stolt över de senaste dagarna.
Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.
Dag 11- Mitt första julminne.
Dag 12- När och varför började du blogga?
Dag 13- En bild hemifrån
Dag 14- En bild på dig och din familj
Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.
Dag 16- En till bild på dig själv.
Dag 17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Min garderob
Dag 19- Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 20- Min favoritbok
Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.
Dag 22- Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 23- Någonting jag vill ha
Dag 24- Favoritrecept
Dag 25- Vad kan man hitta i din väska?
Dag 26- Din favorittid på året.
Dag 27- Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månaden?
Dag 30- Din favoritsång.

_________________________________

Dag 1:
1. Min fösta riktiga idol var Britney Spears

2. Jag rodnar jäklit lätt, även fast jag inte tycker att saken jag rodnar över är pinsam

3. Jag kan ungefär alla Britney Spears låtar utantill (jag lyssnar inte på henne längre.)

4. Det som betyder mest för mej i hela världen är min katt.

5. Mitt rum är städat i 2 dagar, sen ser det likadant ut som det såg ut före jag städade det

6. Jag har aldrig varit kär

7. Musik är mitt liv

8. Nästan allt jag vill ha i julklapp har något att göra med musik

9. Jag har alltid väckarklockan på en kvart tidigare så att jag ska få vakna, och sedan somna om. 

10. Jag älskar gammaldags krigsfilmer

11. Före jag dör så ska jag ha sett Sebastian Bach, Nomy och Bring me the Horizon live.

12. Jag tänker flytta när jag blir äldre. Till England eller USA

13. Jag vet absolut inte vad jag vill bli då jag blir äldre.

14. Jag gråter typ aldrig.

15.
Jag har skrivit allt dethär på ordentlig svenska och inte dialekt.



Dag 2:


Betydelsen av mitt bloggnamn:

Thedirtskid

som kan misstolkas till ''The dirt's kid''

Även fast det inte har något med det att göra.
The dirt. Bara nångonting random, ingen annan hade det, trodde jag, jag hade fel. Som sagt, var fast vid att jag skulle ha just ''The dirt''. Beslutade mej för att sätta till Skids, men såg dumt ut med ''thedirtskids''. Skids är alltså en förkortning av Skid Row. Tog bort S, och det blev till ett lättmisstolkat bloggnamn, ''thedirtskid''.

Dag 3:

En bild på mina vänner:
(min dators hårddisk crashade ju, så jag har inga bilder kvart, så jag tar en onormal bild, där alla tre sir onormala ut.)


Dag 4:

En ovana...

Ömm, ja biter på naglan. Men egentligen så bryr ja int mej så myki, fö int ere väl så många som tänker: ''fy honde biter på naglan, ja vill int va me on''. Tror ja. Åså tycker ja bara att he e störand ti ha långa å, di e bara ''ivägen''.

Sen rullar ja på ögona å. He fösöker ja ju slut me, haha, lyckas bra, men en da, en da ha ja no sluta.


(Ni som vill ha en översättning på högsvenska, kommentera så skriver jag.)

Dag 5:



En bild från någonstans jag varit..
Hesa, på bullet for my valentine.
Har int nå andra bilder. Böri no va dags fö mej ti ladd över nå bilder
från våran bärbarahärddisk, så ja får lite mer bilder ...


Dag 6:

Min favorit superhjälte...
Ingen aning. Hede va faktist en svår "frågo'' ...

Okej, vi säger spindelmannen, haha :))
Bara för att man skåda så myki på teckna spindelmannen då man va liten ><



 

Längre hade jag inte kommit på förra bloggen.
Så jag fortsätter här, senare, dag efter dag.

Liina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar