lördag, december 25, 2010

Okej, ja vet att mina blogg har varit jävligt tråkig. Men det är för att det har varit jul, har inte haft tid att skriva så mycket, och för att det inte ska vara så dålig uppdatering här, så har jag gjort dag 1-30. Så bloggen har mest gått ut på det. Jahapp, men nu ska det bli förbättring !

Nu ska jag ta kort på julklapparna. Så kommer det upp här sedan.

Fyfan, låter som nån jävla svedopell.. Vet int om ja orkk skriv på högsvenska här. Tycker he låter så jävla fult, å som att man e stor påsse..

Skärpning.
Julen iår, va ganska rolig. Släkten var hos oss, och bla bla bla. Fick julklappar som jag hade önskat mej. Men en sak har jag bort... Nomys nya skiva. Fuck. Måste väl köpa den själv då. Men nu ska jag ta kort på skiten, hajtå.

Liina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar