tisdag, januari 04, 2011

Dag 20:
Min favorit bok. Jahapp..

LÄTT. Läser inte böcker. Eller, ibland, om det är en självbiografi om en jävligt mäktig person.
Bland annat, Nikki Sixx, Slash, eller någon annan. Absolut bästa bok jag läst i mitt liv är:

Nikki Sixx - The heroin diaries.
Den absolut bästa boken jag
nån gång läst. LÄS DEN.

Sen håller jag ju på med Slash's
biografi också, men den har jag
inte läst ut ännu, det är så jävla
mycket text, och den är liten
också dessutom.

Efter den ska jag börja med en
biografi om världens mest ökända
band, Mötley Crüe, vilken jag
tror kommer bli jävligt bra också.




måste väl vara helt ärlig och klämma hit: Genom dina ögon, skriver av Stephanie Meyer. Den var faktist bättre än alla twilight böckerna tycker jag. Tycker faktist att de borde göra en film om den. :) Den börjar jäkligt konstigt. I början då jag hade läst de två första sidorna, la jag boken bredvid mej, och sket i den. Fattade ingenting, nothing, nada.. Jag tyckte den var helt konstig, och att den inte var värd att läsa, tänk så fel jag hade. Nu i efter hande tänker jag (eller som hiekkanen alltid säger: ''med facit i han'') fan om jag inte skulle ha läst boken, skulle ha varit en jävligt stor idiot...
Tack för mej. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar