torsdag, januari 13, 2011


Idag steg jag av i stan igen. Skulle ha en ny jacka och nya skor. Jag hittade ingen jacka. Mamma blev förbannad. Hon tyckte att jag hade en jätte otrevlig attityd. Jahaa, tack för den. Jag var tvungen att skotta bort all snö från terassen då vi kom hem. YES. Pluss att jag hade på mina söndriga lacoste skor. Det gjorde inte dagen bättre för henne heller. Nu sitter hon säkert i ett annat rum och är deprimerad för att hon har en så otrevlig dotter. I dont care.

Jag hittade skor. Jag har länge velat ha svarta Converse skor. Men de är ju så dyra. Så jag har inte köpt dem. Mamma skulle inte heller köpa dem. Eftersom att hon tyckte att det var jävligt onödigt att hon köpte några skor åt mej som kostade 80 €, och jag har bara använt dem 2 gånger. Pressa inte mej att köpa nya skor bara sådär, klart som helvete att jag tar några random skor, de första ''snygga'' jag hittar. Hon får skylla sig själv. Denna gång köpte jag skor själv. Vanliga svarta tyg skor från HM för 12.95. Ser NÄSTAN likadana ut som converse men ändå inte. Vann iallafall ungefär 40 (?) € på det. Vet inte exakt hur mycket converse kostar.

Sen köpte jag ett par ''byxor'', en topp och en tröja. Undrar vilken färg de var ? Svart. Vilken överraskning. Och så lat som jag är har jag inte tagit foto på dem, kommer inte heller att göra det. För kläder är väldigt ointressant att titta på i en blogg, enligt mej. Men enligt andra så är det det bästa som finns med en blogg. Jahaja, tyck det då. Det tycker inte jag.

Det var min dag. Btw så var jag med Isabelle på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar