lördag, januari 15, 2011

Igår for jag hem direkt efter skolan för en gångs skull. Sedan halv 8 hämtade Angelic mej med hennes oranga bil. Så for vi på bio. Love and other drugs. Vet inte om den var så himla bra, men den gick väl att se på. Väldigt snuskig.

Angelic kommenterade att det är tur att hon inte behöver slösa på batterier genom att ha på radion i bilen. För jag var hennes radio. Japp, jag var på sjunghumör. Satt som en gaphals bredvid henne.

Idag kommer Lina hit. Vet inte vilken tid. Men någon gång idag. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har sett 4 delen av Svärdet och spiran. Efter 42 min. hade inbandningen från torsdagen laggat. YES. Det var samma bild i 1 timme och 20 min. frammåt. Det var för JÄVLIGT !. Så nu laddar jag ner den istället. shh. Säg inte något. Förresten så är svärdet och spiran jävligt dåligt översatt. På engelska heter den Pillars of the earth. Men på svenska svärdet och spiran. Jävligt bra översatt må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar