onsdag, januari 26, 2011

Nu gör jag en lista. Sedan går jag och lägger mej, och hoppas på att jag inte vaknar upp imorgon, så att jag missar skolan.

Vad blir ditt namn baklänges?
aniL

Har du gjort en snöängel iår?
Nej.

Hur lång tid har du legat som längst på sjukhus?
När jag var liten och just blivit född. Ja.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Japp.

Tycker du sengångare är söta?
Joh.

Har du testat karate?
Kanske karate blandat med en adhd attack..

Första sporten du gick på var..?
Fotboll. Första och ända.

Morötter/pommes frites
Pommes frites, fläsk här hej ! :))

Vad längtar du mest till just nu?
Bmth konsert..

Har du haft vattkoppor?
yes. Inget jag rekommenderar. Tyvärr kommer ni få det förr eller senare !

Vad drömde du inatt?
Ingen aning..

Vilken TVserie är bäst?
Legend of the Seeker

Vad åt du senast?
En godis.

Höga eller låga strumpor?
Låga

Vad har du för fobier?
Tror inte jag har någon fobi. Men om det är kolsvart ute, är jag rädd. Är jävligt mörkrädd..

Vad har du för påslakan?
Svart/vitt/grått med en stad på.

Bikini/Baddräkt
Bikini om jag måste välja..

Snyggaste läraren?
Är en svarthårig vikarie vi brukar ha.

Är du mörkrädd?
Jävligt.

Har du nån gång haft kalsonger på dig?
yes

Riktig eller plastgran?
Plastgran, eftersom att jag aldrig har upplevt en jul med en riktig gran,

Ljuset på eller av när du sover?
Av.

Godaste dricka på morgonen?
inget. Men om jag måste välja, oboy.

Vill du bli president?
Nope.

Har du spelat kille i en teaterpjäs?
Yes. Min cp lärare tvingade mej att spela en av herdarna som kom till Jesus som just hade fötts. Jääte roligt...

Sjunger du på toa?
Jag sjunger nästan överallt. Förutom på toan.

Har du sminkat dig som punkare?
Yes, OFC !

Vilken färg har din jacka?
Sommar/vinter jacka ? Sommar jacka är en svart läder jacka, vinter är en vit med en massa konstiga svarta krumelurer.

Har du långkalsonger?
yes. Vem har inte ?

Till vilket land vill du åka?
England

Är du höjdrädd?
Nope.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Ett meddelande jag fick.

Har du sett din bästa  vän gråta?
yes.

Pratar du fortfarande med personen du senast var kär i?
Aldrig varit kär :)

Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Ingen aning.

Har du vartit med i en rättegång?
Njet.

Är du polare med dina grannar?
yes.

Vilka språk talar din mamma?
svenska, engelska och finska. Om hon är en naturlig talang på engelska/finska går att diskuteras...

Vilka länder har du bott i?
Finland ftw.

Senaste piercing?
Jag har bara hål i öronen. Så lista ut det själva !

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag.

Ett plagg du aldrig skulle använda?
En rosa kjol.

Har du däckat/ spytt för att du har druckit?
Nej.

Har du täckt nåns hus med toapapper?
Nej.

Har du varit på stranden?
Vem har det? Klart jag har.

Har du haft en stalker?
Naah..

Minns du din musiklärares namn?
Yes,

Hur bra syn har du?
För bra för att ha glasögon.

Har du varit på party?
Ah.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Haha, nääh

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
OK

Har du dett din bästa vän naken?
Jå/nä.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Aldrig varit på ett bröllop, eller ett, men det var så skit så det behöver vi inte ens minnas.

Var är dina syskon nu?
Säkert i sitt rum.

Vad är senaste drömmen du drömt?
Minns inte.

Vilken tid gick du upp i morse?
07.35

Vad ska du göra i helgen?
Ingen aning.

Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg
Kanske he.

När var du riktigt sjuk senast?
Minns inte. Eller just före vi fick jullov hade jag 34 grader och var hemma (A)

Vad finns i din bakficka?
tyg.

Har du färglinser?
Nej.

Vad gjorde du kl.2 inatt?
 Tror jag var ute och festade. Nope, sovde.

Vad är det första du gör på morgonen?
SNOOOZAR !! Vem gör inte det ? :oo

Vad ska du göra efter detta?
Gå och sova. Gonatt alla barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar