lördag, januari 22, 2011

 Ska snart dra iväg till Jimmy. Ska på ''fest'' till honom. Han fyllde igår, så ska på kalas dit. Idag var en tråk dag. För att vara ärlig har jag varit till skriftskolan. '











Har undvikit att skriva om skriftskolan + kyrkan här. För att då känner jag bara att jag måste förklara mej. Vilket jag naturligtvis snart kommer att göra, i typ nästa blogginlägg eller någonting. Varför tycker jag att jag behöver förklara mej över min ''tro'' då ?

Jo. För att jag inte tror på någon Gud. Hedning här hej. Som kristet folk kallar såna som mej. Men har inte tid att sitta och skriva varför jag inte tror på Gud nu just. Det kommer senare någon dag då jag har tid. Så ta mej inte som någon kristen fast jag går i skriftskolan, och har varit tvungen att vara på en 9 gudstjänster. Kommer snart att förklara varför, och vad jag tycker om ''gud''.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar