fredag, mars 25, 2011

Tror jag slagit nytt rekord i städning. Idag har jag städat i 2 timmar och ungefär 35 minuter. Dit försvann min fredagskväll.. Nu just sitter jag vid mitt nystädade skrivbord och väntar på att Vampire Diaries ska börja. Sen efter det kommer Smallville som jag också ska se.

Mina skåpdörrar ser nästan förjävliga ut nu just. Det är helt vitt. Haha, det är ganska ovanligt. Jag har tagit ner alla bandbilder. Eller inte alla, men de flesta, så att de nya som kommer med Kerran! ska ha rum. Sedan har jag också tagit ner alla mina teckningar på dörren..

Och efter mina 2.35 h så har jag inte ens lyckat bädda sängen, och ta bort mina jackor som ligger på den. Tror jag sparar det tills imorgon (a)..

Bara Andy Six, sångare i Black Veil Brides finns där nu just... + mina ''gamla'' teckningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar