lördag, april 30, 2011

Blir väl att dra till hoviska idag.

Ska dit med Isabelle, Angelic och så skulle vi skjutsa dit Hemppa, men vet inte om han kommer att vara där med oss. Vi får se hur det blir.

Annars då? Jaa.. Jag håller på att bli trött på att skriva på högsvenska. Tror jag ska börja skriva lite mer på dialekt.Kanske klämma in lite dialekt emmellanåt.


och jaa.. det har varit jävligt dålig uppdatering här. Men har inte haft så mycket att skriva om, eller haft lust att blogga. Damn.

Nu ska jag väl snart stiga upp ur sängen och äta något, börjar bli vidrigt hungrig. Senare idag ska jag väl antagligen duscha. Eller nej. Jag tänker dra till hoviska och fira 1sta Maj i smutsigt hår. Nice. Det tänker jag. Nepp, jaa, som sagt jag ska hoppa in i duschen och bla bla bla. Sen vet jag inte vad jag ska ha på mej vid hoviska. Nice, you know girls. De och deras problem med kläder fuuuuuuuck..

Sen har de dessutom lovat kallt väder. Hmm.. jahapp, då vet jag absout inte vad jag ska dra på, mina cheap monday med hål? Mina cheap monday utan hål ? mina gråa/svarta eller blåa? Thights kanske?

That's the big question...

Och tröja? vilken jacka? haha, alltså fuck me. Nu ska jag skärpa mej och gå och äta, sen ska jag göra något vettigt av dagen, och inte bara ligga i sängen och se på repris av talang och stirra på datorn.'







Men igår var jag till Lina......................................... Dit kom också geisor, emma och amanda. Vi hade väl kinda fun. flaflafla. Jag steg även av i stan efter skolan. WOW. Eller det gjorde jag inte. Linas mommo skjutsade dit mej, lina och emma. Vi skulle köpa en födelsedagspresent åt Lina, och mat till 'festen'.

Efter det drog jag som sagt hem till Lina. Sen kom jag hem klockan 10 ungefär. Tänker inte skriva vad vi gjorde, jag menar, dra till med fantasi, vad brukar man göra?

Och nu ska jag sluta skriva. Riktigt snart. Snart.Snart

efter detta:

Grattis Lina 15 år :))))) Hoppas att du får mopokorte å, graaatzzz gollleee :p <3



1 kommentar:

  1. thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;D
    guess who it is !!!! :;:;:;:;:;

    SvaraRadera