onsdag, april 20, 2011

Hallåja, steg av i stan idag. För tredje gången den här veckan. Grattis till mej. Jag (läs:mamma) köpte en konfirmations klänning åt mej, hör och häpna, en till konfirmations klänning. Pga att jag tyckte mera om den, än den jag köpt tidigare. Yes. Moneyslösare!!!

Hon köpte även konf. skor åt mej, och ett par jeans, och en annan vanlig tröja.

Sen då ja kom hem så såg jag att ett örhänge som jag beställt för kanske 1 månad sedan hade kommit på posten. Aaah...

....... Nu ska jag bara städa, sen ska jag ta foto. FÖR ER SKULL. på kläderna som jag fick + örhänget. Vet inte om ni får se klänningen.. Kanske, kanske inte.

Sen efter det så hinner jag kanske blogga och ladda upp bilderna. Får se, för jag har även ett historia prov att läsa till. Och så ska jag se på Blue Bloods som börjar klockan 10. Sååå, får se om ni får se bilderna direkt, eller om de kommer upp imorgon...

BTW, så köpte jag en ny kofta igår. Den kommer jag väl ta kort på också...




See you later fags ! :))

2 kommentarer: