tisdag, april 05, 2011


Nice duude. Efter ett besök hos mommo och moffa, kommer jag hem med pengar och är 80€ rikare. Prisa mor/farföräldrar!

Idag har jag inte gjort något. Förutom haft panik för att jag trodde att jag skulle ha geografi prov imorgon. Men nepp. Så var det inte. Ska ha det på torsdag. Tror jag dog lite smått av glädje då jag fick veta det.

Imorgon stiger jag av i stanpunkt Skiter i om jag har prov. JAG SKA HA NYA BYXOR that's it. Vad har jag annars gjort idag? Jo. Jag har sovit. Somnade på soffan då jag såg på Top Model. Tecken på dåligt program.

Nu ska jag se på Black Swan. Har laddat ner filmen. Tror ni den är bra? Ingen aning. Men det ska jag få reda på nu. Gonatt alla småläsande barn.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAAHHAHAHHA!!! somna du ? =_=¨
    Ja sovd i bossin o tänkt miss påstlådona ,,
    då sku ja ha vari ut o körd en rondo me fredda thämääänn!!

    SvaraRadera