måndag, maj 30, 2011



Steg av i stan idag. (bildkommersnart)
Jag köpte en tröjoa, ett bälte och skor.
Färgen på skorna är jag lite osäker på..
Vet inte vad jag ska ha på för att få ihop
det. Whatever. Nu just spelar jag
Miinaharava me Mimmo på msn. Tror 
hon börjar få hätä, då det går så slött.
Hehe. 


Den här låten ska ni höra på, bara för
att det är en av världens bästa låtar.
För er som inte vågar lyssna bara för
att ni tror att det är sk 'skrikmusik' 
så ska jag tala om att det inte är det.
Utan gammal hederlig rock. Lööv it.


Sådär btw så var skorna mest ett
impuls-köp. Tills jag får mina Drop
Dead skor. För att det börjar bli
lite pinsamt att springa runt med 
mina gamla svarta skor, som är 
hur söndriga som helst.. Borde 
kasta bort dem. Hajrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar