lördag, juni 25, 2011



Jag kan säga att det krävs mycket för att jag ska börja gråta. Men den här låten, den här låten.. Finns inga ord.


Och det här bandet. Det är fan i mej ett av de bästa jag hört, allt de varit med om, sättet de spelar musiken på. Att de faktiskt vill bli stora, och ge självförtroende åt barn med dålig uppväxt. Att de faktiskt försöker få folk som känner sig annorlunda att tro på sig själva. 


Texten på deras texter. De betyder mer än 'några random texter vissa artister bara skriver för att få pengar'. Deras texter betyder något. De vill nå ut iställe för att bara få pengar. De vill ändra folks uppfattning om annorlunda, ut-stående människor. 


Thank God, att det finns såna här människor.


Före jag dör, kommer jag att ha träffat de här amazing typerna. For real. Hur mycket det än kostar.


We are young and we are strong
Through strength in self we become
Something more than they can be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar