söndag, juni 26, 2011


Sitter och hör på Def Leppard - Hysteria, och 'headbangar' och sjunger med.
Mamma kommer inspringande och flyger in i majorradion och söker fram tre kastetter, visar stolt upp en gammal kasett och säger:

Du hör på min musik! Tänk att du ha hitta dit?!?!

Jag sitter som ett frågetecken, sen ser jag att hon håller i tre Def Leppard kasetter. En av dem är just Hysteria. Sen säger hon sorgset.

Men... Ja vet int vann hysteria e ...

Så går hon härifrån och lämnar mej med 100tals kasetter med musik och artister jag brukar lyssna på. Sen kommer hon halvspringande igen och har en stolt min. Sen säger hon:

Ja ha faktist sitt Def Leppard påriktit.

Sen går hon iväg å vickar på röven för att hon ha satt igång en Def Leppard kasett.

Ja bara. NICE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar