måndag, juli 11, 2011

Bloggninen e tröög, tro mej, ja vet.
Men jag har jobb varenda dag. Börjar halv 9, men det tar en halvtimme att köra till jobbet, så är tvungen att stiga upp halv 8. Sen jobbar jag i 2-3 timmar. Sen får jag ledigt, tar en halvtimme att köra hem igen.


Sen tillbaka klockan 6 tiden, måste börja göra mej klar 5 tiden, och så iväg på en halvtimmes mopedtur igen, sen framme, jobbar 2-2½ timme igen, sen en halv timmes tur, sen är klockan mellan 8-9 då jag är hemma.


Det är iallafall min anledning till ingen bloggning. Tro mej jobbet är jobbigt man är helt slut på kvällen. Funderar på att dra mej mot sängen, men klockan är 'bara' kvart före 12, men ska ändå upp halv 8 som vanligt imorgon igen.


Är faktiskt ganska trött på jobbet, men jag får ju pengar? That's nice huh. Får ju en massa pengar att slösa bort, och använda senare då jobbet är över? Kommer antagligen hålla på ända till några veckor (?) före skolan börjar. Vet inte riktigt. Så kommer antagligen inte ha så mycket ork och tid att blogga.


Japp, idag var det jobb som vanligt då. Men kände att jag verkligen inte orkade dra röven hemmåt efter morgon-jobbet. Så jag stannade och var hos Lina hela dagen. Kom hem först klockan 9.


Ja jag vet, ingen kommer att orka läsa det här.


Men jaa, jobb imorgon också halv 9. Sen efter det kör jag hem, och sedan antagligen jobb igen, och efter jobbet på kvällen ska jag väl träffa Angelic. Det var länge sedan. Kommer knappast blogga imorgon..


Och jag är helt slutkörd. Ja fy fan. Tänk er att stå på knä i 3 timmar. Låter inte jobbigt. Men jaa, fy fan så fans jobbigt det är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar