fredag, december 02, 2011

Har inte varit så jätte aktiv här på en lång tid. Har inte riktigt haft lust att blogga eller vara på datorn över huvudtaget. Har faktiskt mycket annat att göra, massa andra saker som jag hellre gör än att sitta vid datorn och tråka.


Vet inte om jag berättat tidigare men har ju haft två prao-veckor efter varandra. Första veckan var jag på sokos hotell, där vi bara bäddade sängar och dog lite på grund av tråkighet. Började 9 och slutade 1-3 tiden, berodde på vilken tid vi var färdiga. Vi fick gratis mat på Amarillo varje dag, vilket var dagens höjdpunkt! 


Andra veckan var jag vid Hemservice i Helsingby. Det var faktiskt jätte roligt där. Trivdes superbra! Människorna man träffade var så trevliga och roliga att umgås med! Gjorde mej inte ett skit att jag var tvungen att stiga upp 7 varje morgon och börja dagen halv 8 och sedan sluta 4, hade så roligt så dagarna bara flög förbi. Eftersom att jag haft sådär 'långa' dagar så fick jag vara ledig idag. Jag var dessutom sjukt trött varenda dag jag kom hem, så jag lämnade oftast på soffan, eller så gjorde jag något annat trögt.


Men största orsaken till att jag inte varit på datorn så mycket är väl för att jag varit vid mommo och moffa ungefär varenda dag.


Slöut. Vet att inte ens hälften av er är intresserade nog att läsa allt det där. Men grattis till den som gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar