måndag, januari 23, 2012

UTSEENDE
Jag är kortare än 175cm: Japp
jag tycker att jag är ful: alla har väl såna dagar ibland.
Jag blir lätt brun: njae
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg: nej
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg: jo
Jag har en tatuering: nej
Jag har haft/har tandställning: ja
Jag har glasögon/linser: nej
En helt okänd person har sagt att jag är snygg: ja
Jag har mer än två piercingar: om örhängen räknas, ja.
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen: nej
Jag har fräknar: lite

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar: ja
Jag har rymt hemifrån: ungefär
Jag har blivit utslängd hemifrån: njae
Mina biologiska föräldrar är ihop: japp
Jag har ett syskon som är under ett år gammal: näe
Jag vill ha barn nån dag: yes
Jag har barn: nej
Jag har mist ett barn: näpp

SKOLA/JOBB
Jag studerar: ja
Jag jobbar: nej
Jag har somnat i skolan/jobbet: jo
Jag har missat mer än en vecka av skolan: aarrå
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats: nej
Jag har fått sparken: nej

SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer: kanske då jag var lite, minns inte riktigt
Jag har pissat på mig av skratt: haha, kanske
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat: ao
Jag har gråtit av skratt: självklart
Jag har limmat fast min hand i något: jo
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan: yes
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats: japp

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom: ungefär
Jag har fått stygn på ett öppet sår: tror inte det
Jag har brutit ett ben: nej
Jag har suttit hos läkaren med en vän: nej
Mina visdomständer har tagits bort: nej
Jag har genomgått en allvarlig operation: inte allvarlig
Jag har haft vattkoppor: yes
Jag har haft/har astma: nej

RESANDE
Jag har åkt mer än 300km på en dag: ingen aning
Jag har flugit: joo
Jag har varit i Ryssland.
Jag har varit i Kina.
Jag har varit i England
Jag har varit i Japan.
Jag har varit i USA.
Jag har varit i Afrika.
Jag har varit i Asien.
spanien
frankrike
bulgarien
grekland

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad: nej
Jag har sett en fallande stjärna: japp
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna: nej
Jag har körkort: moped?
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss: tyyp
Jag har sparkat en kille mellan benen: jao
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan: nej, men skulle gärna göra det!
Jag har lekt sanning eller konsekvens: jo
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme: ja
Jag har krockat i en bil: nej
Jag har medverkat i ett skådespel: i skolan
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet: nej
Jag har fångat en snöflinga på min tunga: jo
Jag har sett norrskenet: nej
Jag har suttit på ett tak på natten: nej
Jag har aprillat någon: självklart
Jag har åkt taxi: ja
Jag har ätit sushi: usch nej
Jag har åkt snowboard: joo
Jag har kört skoter och har skoterförarbevis: nej

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel: jaa
Jag är i ett förhållande: nej
Jag är förlovad: nej
Jag är gift: nej
Jag har varit på en blind date: nej
Jag saknar någon just nu: nej
Jag är rädd för att bli övergiven: säkert
Jag har varit otrogen i ett förhållande: nej
Jag har skiljt mig: nej
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig: nej
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit: nej
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande: nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo
Jag har smugit ut utan lov: nej, tror faktiskt inte det
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Jag har fuskat i ett spel: haha, jaa
Jag har struntat i ett prov: ungefär joo

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol: jao
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden: nej
Jag kan inte svälja piller: joo
Jag röker: nej
Jag har blivit diagnostiserad med depression: nej
Jag tar mediciner mot depression: nej
Jag har anorexi och/eller bulimi: nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: vah?
Jag har vaknat gråtande: nej
Jag har somnat gråtande: ja

DÖDEN
Jag är rädd för att dö: njae
Jag hatar begravningar: ja
Jag har sett någon dö: nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord: nej 
Någon nära till mig har begått självmord: nej

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare: joo
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga: usch nej
Jag har egen TV: ja
Jag har egen dator: yes
Jag äger många dyra designerväskor: nej
Jag äger något från H&M: joo
Jag samlar på serietidningar: nej
Jag äger något från Benetton: tror inte det
Jag äger något jag köpt på E-bay: nej
Jag äger något från Diesel: nej

SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det: vetcha he
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang: nej 
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor: nej
Jag ser på nyheterna: ibland om det råkar sig
Jag dödar inte insekter: ibland
Jag svär ofta: joo
Jag sjunger i duschen: ibland
Jag är en morgonperson: nejnej
Jag betalade för min ring: din ring?


Ja! Jag lovar att jag ska försöka komma ihåg bloggen och att jag ska berätta om allt ni missat! Kommer inte ihåg vad jag gjort exakt alla dagar, men ska försöka! Men det kommer senare ikväll eller imorgon, iallafall inom 24h, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar