tisdag, februari 21, 2012

Tog en bild sådär snabbt bara för att inlägget inte ska vara bildlöst.

Kom hem tidigare än vanligt idag, sedan det har jag skrivit klart min novell jag ska ha färdigt den här veckan, städat lite smått, lyssnat på musik, tagit det lugnt och tagit en superskön dusch! snart ska jag begrava mitt ansikte i religionsboken och läsa 3 kapitel, vilket är jätte lite för att vara provsidor. Har inga andra planer för idag och även det är superskönt. Kom hem till ett städat rum idag  och en bäddad säng, vilket var jävla härligt! kan säga att jag nästan aldrig bäddar sängen, men att jag råkade göra det idag på morgonen då jag hade extra tid över (det resulterade i att jag blev försenad tills bussen).

Det var förmodligen allt från mej idag. Såå.. läs någon annan blogg om ni får tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar