torsdag, mars 15, 2012

Har inte så mycket att berätta om de senaste dagarna, bara att jag haft huvudvärk och varit otroligt trött varenda dag och gått och lagt mej jävligt tidigt varenda kväll. Igår gjorde jag inte så mycket. Var till mommo och hälsade på, tog även he några av moffas kläder som jag fick, sedan åkte vi till moffa och la några ljus, la även ett åt harald. 

Imorgon är det matte prov, men även fredag och det känns för jävla skönt att helgen äntligen är här. Har också fått ut min novell som jag skrivit, fick 9½ är faktiskt super nöjd! Jag skrev en novell som hette inuti mitt huvud och den handlar om en person som var en hjälte i mina ögon. Kan faktiskt inte fortfarande tro att det är sant det som hänt, men det är väl bara att leva vidare även fast det är svårt.

Men nu till några gladare tankar, på helgen ska jag faktiskt dra röven till solf, gud vad töntigt det låter nu. Vet att jag faktiskt två gånger skrivit att jag aldrig ska dit mera och att det är sista jag far nu, men det var tydligen lögn, med nu är det sista solf för i år och dessutom sista året jag tänker åka, så ska göra detta solf till det bästa. 

Nu tror jag att jag ska se 8 mile för 10 000nde gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar