söndag, maj 06, 2012

gammal bild på mamma och pappa.
idag har jag förberett en födelsedagspresent åt min pappa genom att skanna in en massa gamla bilder på honom  som jag sen ska sätta ihop och göra ett bildspel av och ska ha rullande väggen i lokalen då han har sin 50-års fest! har även varit till söderfjärden och ätit med mommo, mamma och moster. Hjälpt mamma att plantera nya blommor bara för att slippa läsa på bige-prov. Läst något smått på bige-provet som kommer gå åt röven, förvånar mej inte om jag får 4! umgåtts lite med prison break. Varit i duschen. Våldtagit mej på våra katter i hopp om att ha någon att leka med, de var inte så villiga. Annars har jag inte gjort så mycket!

imorgon har jag dessutom löptest, vilket jag gruvar mej inför. Har inte varit ut och sprungit på 3-4 veckor nu och vet dessutom inte om mitt knä kommer hålla! vi ska väl så småningom beställa tid till mehilänen eller vad det nu än heter för att få en privatläkare att ta en titt på vraket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar