torsdag, maj 31, 2012

såg ett avsnitt av pb så fort jag kom hem, somnade på soffan, har just ätit och nu sitter jag här och gäspar.

på lördagen avslutar jag min tid i grundskolan, tycker det känns himla hemskt och sorgset, jag är inte beredd att skiljas från alla mina underbara vänner än! skulle faktiskt gärna gå ett år till i korsholms högstadie även fast det känns skönt att byta skola, men mina kompisar.. de byter ju också skola och det är inte många som styr sina fortsättnings-steg mot gamla vasa..

nu ska jag iallafall plocka upp några kläder mellan mina 1000-tals gäspningar, är supertrött! men rummet måste vara städar eftersom vi har studentkaffe här hemma på lördag. och för er som inte vet, så går jag inte bara ut ur grundskolan på lördagen, det är även min sweet 16 dag! kommer bli himla roligt!

imorgon är det den årliga strampen middagen för alla i årskurs 9, sista dagen som samlad klass. hela 9c på plats. sorgligt som jag sa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar