tisdag, juni 05, 2012

skolavslutn. 2012 + strampen

då vi var till strampen hade jag på mig en av mina favoriter, min ''space-dress'', älskar den!
på lördags morgonen före avslutn. fick jag mina presenter av familjen, eftersom jag blev ett år äldre, hann dock inte öppna dem :(. btw min sötsöta kusin isabelle sovde över och fixade mitt hår på morgonen, eheh!
haha, fick en super nice födelsedags present av jimmy när vi väl var framme vid botnia hallen!
när vi fått betygen tagit farväl av allt och alla gick vi ut, öppnade får skumpa flaska och firade!
bästa människorna ni kan hitta i korsholms-kretsarna!
synd bara att det var sånt fruktansvärt dåligt väder! vinden förstörde frisyren, så det här är den bästa bilden jag lyckades hitta, på de andra ser det bokstavligen ut som att håret blåser av.
när vi sedan kom hem, så var det inte 16-års firande och inga presenter för min del, utan min storebror stal istället min dag.. kändest lite.. förjävligt kan man väl säga, men men.. grattis till studenten iallafall!

ingen av de här bilderna är mina! creds till; emmi, lina, lilli och pappa! :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar