fredag, augusti 10, 2012

Tror nästan det kan ha varit sista gången som jag satt min fot i hovrättsparken och var där en hel jävla kväll, kanske återvänder dit för att kolla läger, men mer än det tror jag inte..går kvällen var halv rolig, kunde ha varit roligare, blev hem skjutsad, så for inte till karperö och sovde som jag tänkt och idag har jag bara varit via malax en snabb sväng, inget annat. Ikväll kommer min bror hem på loma igen, så får se vad vi hittar på. Måste också passa på och skryta över att jag blev skjutsad till förfesten i smesby hos julia i en dodge från 70-talet! underbart ljud som nästan dödade hörseln. Imorgon bär det antagligen av mot maxmodans, eller så far jag till faggen, har inte riktigt bestämt mej än.

stal bilden av julia utan att fråga, förlåt julia om du nångång titar in här, men jag kan ge dej en stor jävla fet länk istället så hoppas jag att det drar ner på din ilska lite;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar