tisdag, augusti 14, 2012

två pinsamt fula bilder på mej, de andra var ju jätte fina! men jag bjuder på bilderna.

det blev nog faggen, hade skit roligt där, åkte dit med kevin, johan, angelic och isabelle. Och johan jag vet att du läser det här, din audi e fin och går bra, men bänkarna är skit obekväma, just sayin! började med att vi for på nån mini förfest hos en i malax sedan körde vi till faggen där vi gjorde alla normala och onormala saker man brukar göra på såna ställen, tror nog ni vet allt man brukar göra. hade skit kul där, nästan så roligt att jag skulle kunna återvända.

nu just sitter jag i internatet och funderar gå koka upp ett nudelpakt, emmi sitter i en säng bakom mej och ser en film och emma glider runt på facebook vid skrivbordet. har tvingat mamma att komma efter mej då hon slutar jobbet, så då far jag bara hem, hämtar några saker jag glömde ta med tidigare, några gym kläder och mopeden sen återvänder jag hit sitter här till klockan 8 då jag kör iväg mot gymmet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar