onsdag, oktober 10, 2012

Bilder från dagarna som gått.
Var ute på en mini höst-vandring med madde och emma, de kamoflerade sig i en lövhög. Emma blev butt-raped av mej, som blev butt-raped av Linn, Sara såg sorgset på och tog kort. Jag och Emma dunkade Lou Bega - Mambo No. 5 och hade skit roligt + dansade skit fult till. Kombi på måndag, jag ser ut att trivas och Sara och Linn ser mindre normala ut. Var ute och körde med mamma på söndag, halva byn hade svemmat över på grund av allt regn. Det här ska alltså föreställa en väg, flera vägar vi tänkte köra på var dessutom avstängda, ett hus hade 10cent vatten runt varenda knut, vill inte veta hur det såg ut inuti. På sista bilden hälsar tiito mej glatt välkommen till min säng, minns inte riktigt vad jag skulle göra, förmodligen var det på fredag då jag skulle lägga mej dö tidigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar