onsdag, oktober 03, 2012

dagarna som gått i ett skit fint bildspel!

Ergonomi, grupparbete, jag och sara lekte med tejp, linn och emma gjorde arbetet.

Mitt hår blev misshandlat av emmi och emma

Lurade folk på instagram att jag skaffat läpp-piercing, skulle dock vara roligt att ha

Emma småsover på kemi, som vi har i en datorsal..

Tog vit tröja på en rörig fest, inget jag kommer göra igen.

Emmi tog med tv till internatet, vilken vi har tillbringat all tid framför den här veckan

Sara har varit på besök, klädde ut oss till turkar och gick vilda ända tills vi fick kara-sällskap..

Emma och jag leker i emmis rum medan hon är ute på äventyr

Mara kom över en kväll, somnade i min ny bäddade säng som jag avrådde honom att göra, tror inte han gör det igen.

Emma och jag taggade som några jävelskap på hennes instagram på en halv-ful bild för att se hur många likes vi skulle få, kom upp i 101 tror jag.

bilder från saras, min och emmas instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar