torsdag, oktober 18, 2012



hade inget att göra så jag tog ett x-antal totalt onödiga bilder. Sovde över vid Isabelle från tisdag till onsdag, vi hade skit roligt, hon våldtog sig på mina naglar efter en stund av tjatande. Tror dessutom det här är första bilden ni får på mej där jag har på min pälsmössa, har nästan aldrig vågat använda den eftersom jag inte vet om jag tycker om den eller inte. Just nu har jag stolpen på halv-full volym och spotify inställt på min så fint döpta lista lenew, min bruce springsteen lista alltså, och har på min bruce springsteen tröja, haha, kom på det först nu. Sitter tålmodigt och inväntar ett nytt avsnitt av Revenge och funderar på att gå efter ett äckligt saft glas. (nej, min högra pekfinger nagel har inte alls brakat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar