tisdag, oktober 09, 2012

haha, visste inte att jag hade tyngt.

arråååh, idag skrev jag matte-tent, gick si sådär, hoppas iallafall att jag blev godkänd! hade också sovmorgon idag, började 10, igår började vi först halv 12, det skulle ha varit skit skönt om läraren skulle ha kunnat spy ut det lite tidigare. Steg upp 7 och var vid skolan normal tid, dvs 8:15 då vi skulle ha börjat, då klockan var tjugo före 9 hade vi väntat i 20 minuter och då får man gå, så då gick vi till internatet där jag somnade i soffan, emma, emmi och madde bänkade sig vid köksbordet, ingen aning vad det gjorde, jag sovde som sagt.

Slutade också tidigare idag, man fick gå då man skrivit klart. Idag ska jag inte göra mycket, har sjukt mycket ont i magen, måste ha ätit något som haft laktos i sig, fy fan vad det är hemskt. Tror inte jag berättat hur det känns då kramparna kommer. Känns som att någon skulle stoppa in händerna och röra om i inälvorna, dra i dom, knivhugga dem, vad som helst, tar svin sjukt, dessutom brukar jag börja skaka, kall svettas och så suger kramperna musten ur mig totalt, dvs blir helt trött och all energi siktas mot att stå emot the pain. Ahh, kill me.

Så som sagt, ska absolut inte göra något överansträngande idag. pusssssshejjjjjsss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar