fredag, oktober 26, 2012

vet att jag gång på gång har lovat er bättre bilder på mitt rum då jag nyinrädde det, vet inte om jag någon gång gjort det? i alla fall knäppte jag några ofokuserade bilder nyss! den här veckan har jag bara haft skola, skola, skola och skola, har inte haft ett skit att skriva om och ingen ork heller. Sådär annars har jag varit med emma, madde och alex på bio, paranormal activity 4, trodde jag skulle ha super svårt att sova efter åt, men jag somnade på direkten, sjukt dålig film, inte värd att slösa en 10lapp på. Min lista på skräckfilmer steg även den, nu just är jag uppe i 3, grattis åt mej.

och ja! jag ska svara på frågestunden, väntar bara frebrilt på att jag ska få mer frågor! hehe, snorvalp. Nej men tror jag svarar i en video om jag har tid och ork, annars kommer det väl som hastigast upp ett inlägg där jag svarat på alla.

och på tal om snorvalp, så har jag gått och blivit en sån, snoret hänger ur näsan som hårstråna hänger från huvudet, nej men alltså, ett lite finare uttryck: jag är förkyld. som fan.

förra helgen gjorde jag inte så mycket, jag tillbringade fredagen och lördagen i karperö med emma. Usch fy, nu först inser jag hur förbannat högt ljud jag har på musiken, mitt lock för öronen sprack nämligen upp just, nej hujeda mej nu ska jag sänka. 

slutade ett idag och satt på hem med Nathalie efter ett pump-besök på prisma. Vi limmade bara servetter på krukor idag, inte mycket annat, hade lite pratstunder med Iris på hennes timmar också, inget jobbigt, det här är faktiskt en skola som jag trivs i.

Börjar också vara rätt pank, no money. Men på tal om pengar, var ner till pojkarna internat med emma några gånger den här veckan. Vi spelade poker, skit roligt, älskar poker, (och alla andra kortspel också) men jag hade inga pengar så i början spelade jag bara för skojs skull, sen fick jag 20cent av Mara som jag började spela med. Slutade med att jag hade 3.50 i fickan då vi skulle gå upp tillbaks.

ikväll ska jag inte göra mycket, håller just nu på att ladda ner 4 filmer så internet är ganska trögt, isabelle ska väl kanske komma över en sväng och lyssna till min snoruppdragning och mina nysningsreflexer i sällskap med en film. Slog just rekord med 7 nysningar efter varann, du milde.

Har också uppdaterat min festlista ita die, jo den heter ita die, med en massa remix låtar, japp japp, gillar't.


Nu har jag också skrivit klart min novell, men ska inte avsluta ännu, först ska jag göra en klassisk fredags replik. Gud så skönt att vara hemma och träffa wilma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar