lördag, november 17, 2012

svar på frågestunden del 1

Visst är jag bäst?
nej

Vad äter du just nu?
jag äter faktiskt ingenting just nu

Varför är det fullt med fåglar på din blogg?
tyvärr har jag inte en enda jävla fågel på min blogg nu just, förutom en gif som jag gjorde för någon vecka sedan ;)

Är du bra på att laga mat?
jadå, passligt skulle jag säga!
Är du en allätare?
nej absolut inte.

Varför är pringles nästan det ända du äter om dagarna, vilken sort är bäst?
haha, vilken orättvis fråga, nej det är inte det ända jag äter om dagarna, inte ens i närheten! och jag skulle nog säga paprika.

Hur många par strumpor har du?
har sorgligt nog aldrig räknat mina strumpor.

Tycker du att du ser bättre ut med löshår eller utan?
jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den här frågan, men inte skulle jag ju använda löshår om jag själv inte tycker att jag passar i det, i alla fall trivs jag med att ha i det för att mitt hår har aldrig varit tjockt eller långt, så de ganska nice!

Hur trivs du att bo på internatet?
otroligt nog trivs jag jätte bra, har så busiga brudar med mej!

Bästa maten du vet?
broiler

Hur ser din cykel ut?
orange mommoped!

Hur känns det att gå på närvårdare?
skit bra, känner verkligen att jag valt jävla rätt skola och linje! prisa mej

Är du närgången då eller?
jo, dra dej undan då du ser mej, kan bli farligt!

Varför springer du med armen?
gammal vana från då jag ännu var ingrodd i morsans mage assåååhh

Är du en människa som är noga eller en slarvpetter?
lite där mittimellan skulle jag säga

Bästa du vet?
alla som följt min blogg, länge som kort tid har säkert snappat upp att jag skriver overkligt mycket om min katt, så svarar väl Wilma på den här frågan!

Bästa godiset du vet?
hedelmä mix som tydligen försvunnit ur godis hyllan, fan ta er!

Vad heter du i mellannamn?
mitt hela namn är Lina Emelie Christine Grannas, tror det är första gången jag skrivit ut mitt efternamn på bloggen, men någon gång måste det väl vara premiär!

Vad skulle du välja? McDonalds eller Subway?
McDonalds, helt klart!

Ditt favoritband?
Skid Row, bäst genom tiderna, dom skulle få göra vad dom vill med mej, taha!

Skulle du vilja se filmen Hotell Transylvania?
Låter som en otroligt sjukt dålig film, så tror faktiskt att jag avböjer detta erbjudande!

Vad heter din dator?
HP, ProBook 4535s.

Har du en rosa bandets rosett? Om inte, varför inte, stöder du inte cancerforskningen?
Tycker faktiskt inte det är ett dugg underhållande att skämta om om man stöder cancerforskningen eller inte. Och nej, jag har inget band och orsaken är att de kommer ändå aldrig komma på något botemedel mot cancer, so why even bother. Klart jag vill att de ska, men tror inte det finns så mycket som hjälper mot den där helvetes sjukdomen.

Skulle du hellre ha på dej lila eller rosa byxor?
öh. äcklig fråga, inga.

Triangel/fyrkant?
på vilket snuskigt sätt menar du?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar