torsdag, december 27, 2012

MITT 2012

Nu börjas det igen, alla sammanfattningar av allas år, jag bestämde mej för att det var dags just idag, 4 dagar före jag inleder ett 2013 som jag ska göra till ett bättre år än 2012.

Har du träffat några nya vänner? Absolut, många och såna som står mej riktigt nära! Finns inte bättre människor än dom jag träffat 2012! (ni som hängt med mej under åren är förstås också guld värda, ni vet vem ni är)

Någonting du aldrig kommer glömma från 2012? Konserterna, haha som jag oftast brukar svara på de här frågorna! och alla nya människor jag träffat, de som jag tappat kontakten med finns ju kvar i bak huvuder också och jag saknar er kan jag säga! ska också säga en negativ sak, brukar inte dyka upp så många negativa saker på en fråga som den här, men måste nog säga morfar, kommer aldrig glömma dagen han dog :)


Har du flyttat under 2012? Det kan man väl säga att jag har gjort. Har ju flyttat till internatet och tagit in där under veckodagarna :)

Har du hittat en ny låt som du älskar? Oja, har väl alla! har också börjat acceptera nya musikstilar annat än rock och metal, har rejält slagit in på 80-tals vägen och även på den här nymodiga skiten som jag lärt mej tycka om!

Isåfall, vilken? Finns ju hur många låtar som helst, men Asaf Avidans låtar gör så att jag ryser, Tchu Tchu Tcha, Around The Globe, ähh kastar hit mina två favorit listor istället! ITA DIE80'S


Har du kysst en främling? - nej

KÄRLEK

har du varit kär? - kanske
har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
har du haft ett hemligt förhållande? - hah nej, inte vad jag vet om.

SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - jadå, ett förjävla hårt knytnävs slag rakt i ansiktet.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
Har du varit i slagsmål? - psykiskt eller fysiskt?

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - jadå
Har du skämt ut dig? - vem har inte?
Har du ljugit för en vän? - kanske jag dragit en liten fuling, inget vad jag kommer på nu!
Har du varit ute en hel natt? - jadå, för många
Har du blivit tagen av polisen? - haha, nej. Är för snabb före det ;)
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? -  jadå

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du i? - YA! närvårdare
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej, tvärtom, näeh skämta! eller å andra sidan lite bitch blickar kan jag ju få ibland, bara en bunt som måste mogna till lite, inget värre än så!
Hatar du någon i din skola? - hatar är ett starkt ord, hatar ingen
Har du haft alla rätt på ett prov? - ånej, senast det hände var i 7:an!
Har du förlorat en vän? - jadå, många! ärligt så saknar jag dem lite!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - yes, SKIT KUL!
Har du ljugit för en bästavän? - nääeh.
Har du många killkompisar? - jadå, de bästa! :)

FYRA SKULLE:

Skulle du vilja vara längre? - Absolut inte, trivs bra med min längd!
Skulle du vilja väga mer? - Nej inte alls.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du hade någon? - Beror väl på anledningen?
Skulle du vilja dricka dej full nu? - Moha, näe.

SJU KAN:

Kan du röra på öronen? - jadå
Kan du slicka dig på näsan? - haha nej!
Kan du kolla i kors med ögonen? - jo, har lärt mej rätt nyligen tror jag!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nej, tro mej, nej.
Kan du vara på fest utan att dricka? - jadå
Kan dina vänner lita på dig? - samma svar som förra året, kan jag lite på dem kan de lita på mej!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Försöka kan man!




FEM HAR:


har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
har du varit full den här månaden? - svår fråga, ska fundera en stund!
har du pussat någon som är tre år äldre? - vann?
har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - nej

 SJU VEM: 

Vem älskar du? - alla som älskar mej, kom, kom här är en älskande människa! nej, alla mina vänner och familjen.
vem är snällast i världen? - förra året stog det moffa, det här året står det KENNETH, jag vet du läser :)

vem sov du med senast? - wilma, människa Isaiah aka Isabelle.

vem vet allt om dig? - Isabelle
vem kan du berätta allt för? - Isabelle
vem kan berätta allt för dig? - den som vill!
vem är din bäste vän? - Ni vet vem ni är, puss!
Har du ett syskon? - Ja en storebror
Hur har året 2012 varit för dej? - haha, med tanke på hur himla dåligt jag inledde det har det faktiskt varit helt jävla, förbannat, helvetes, sjukt, fantastiskt bra!















BÄTTRE ÄN FÖRRA ÅRET? absolut

Tack alla underbara människor som hjälpt till med att göra det här året till ett av dem bästa även fast januari och februari månaderna totalt sög musten ur mej! Nästa år är det nya tag och då hoppas jag att ni ännu finns kvar där för mej, jag finns i alla fall för er världens bästa människor, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar