söndag, december 23, 2012

två bilder från igår, en halslös och en på mej och isabelle.

Först hade vi släktkalas här hemma, simon fyllde ju 19 i förrgår. Där runt 8 tiden hoppade vi på med Raymond och Nathalie som skulle till malax för att Nathalie skulle till arbetet. 

Jag och Isabelle blev skjutsade till banken där vi satt till en 12-1 tiden. Blev upphämtade och skjutsade till banken i yterbyjin där vi satt till halv 5 tiden. Blev åter igen upplockade och skjutsade till abc, jag, isabelle, simon, kenneth och filip. Åt en himmelens god hamburgare och blev sedan hemskjutsad. Kom hem runt tjugo före 6 tiden, slet ut löshåret hoppade i säng och sov som en stock ända fram till halv2 idag då simon slet upp dörren, stampade in och ropade vad jag skulle ha för pizza. Med andra ord hade jag en rolig kväll igår som jag oftast brukar ha, tack för den!

idag har jag inte gjort mycket, varit med isabelle, var ute och gick en sväng efter det låg vi bara i sängen och hade världens dåligaste humor. imorgon är det jul och då ska jag ha roligt och få presenter. Moha. eller ska ge också, men det är ju alltid skit kul att få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar