söndag, januari 20, 2013

bara för att jag hade otroligt dålig humor en gång den här veckan då jag talade med mimmo på skype. 

Kanske det börjar vara dags för en lite uppdatering med vad mitt liv går ut på nu just och vad ni har missat. Var ju trots allt en vecka sedan jag informerade er vad som händer.

Nu just gör jag inte så mycket på dagarna förutom att jag går till dagis och sedan går hem. Brukar vara så slut på kvällarna att jag inte orkar göra något. Den här veckan har jag iallafall träffat Isabelle några dagar, varit ute och kört runt några svängar lite hit och dit, hälsat på mimmo vid internatet och grattat mara som fyllde i veckan.

På fredag kom Isabelle hit, vi satt här en stund sen kom tobbe och jens efter oss och så körde vi glatt runt överallt. Mycket skratt och mycket onormalitet gick kvällen ut på! träffade även Linn som hade stiligt sällskap med sig, rätt så kul att få tala med henne igen efter en lång paus! Minns inte riktigt när jag var hemma, men det blev inte allt för sent tror jag!

Igår hoppade jag in i en fullpackad bil, två där framme tre där bak, körde runt en stund, plockade upp Isabelle, tre där fram, tre där bak, TRÅNGT. Körde runt en stund, for till en lokal-fest i bjurbäck sedan vidare mot hemma fest i malax. Hade nog en helt jävla okej kväll bortsett från vissa saker som kan ta sig i röven! :) 

Efter att vi blivit utkastade från hemmafesten tvingade jag med snäll-kenneth som glatt hoppade in i bilen. Skjutsade hem två stycken och sedan styrde jag, tobbe och kenneth kosan mot stan där vi träffade två allt för glada brudar, Linn och Sara. Cruisade sen runt, körde fast, blev tvungen att buffa upp bilen, for efter två krog-människor som skulle hem till sundom, efter det for vi en sväng till korsnäs, vid det laget var jag så trött att jag satt och halv sov och kenneth hade somnat, stackars tobbe som satt och körde helt själv med två döda fiskar. Kom hem runt 5 tiden och somnade sjukt snabbt. 

Vaknade faktiskt hyfsat tidigt idag, runt 12 tiden, känns nästan som att jag steg opp i åtton. Imorgon blir det inget dagis för min del, utan ska till skolan för att planera yrkesprovet, känns jävligt roligt att få träffa alla klasskompisar igen, har helt ärligt saknat dem rätt så jävla mycket! Idag ska jag inte göra så mycket, ta en titt på några kriterier jag måste fylla i men annars har jag inte planerat så mycket.

varsågod för mycket och tråkigt text!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar