lördag, januari 12, 2013

den här veckan har jag inte gjort mycket, faktiskt ingenting, har inte haft ork på grund av praktik. barnen suger verkligen krafterna ur en!

på torsdag var jag i alla fall lite aktiverad, var ute och körde med tobbe lite överallt, hit och dit. Hade faktist mycket roligt!

igår slutade jag 2 eftersom min dag började 7. Kom hem, åt lite, sov en timme, vaknade, drack kaffe, for till solf. Väl framme vid solf var jag helt hyperaktiv, humöret på allt för högnivå och jag antar att koffeinet hade slagit in. Har inte varit så pigg och på så bra humör på länge! skrattade som fan. Mot 9 tiden hoppade vi in i bilen med johan och filip och jag kom hem där runt halv 3 inatt och sov som en stock ända fram till 11 idag då jag nästan smällde till käften på mamma då hon kom och väckte mej. 

idag vet jag inte så mycket ännu vad jag ska göra. Sitter och planerar lite med emma, kanske träffar henne första gången på ganska länge! får se hur det blir.

2 kommentarer: