söndag, februari 17, 2013


Nu var praktiken slut och jag återvänder till internatet, har en känsla av attt jag kommer sakna rummet som aldrig förr eftersom jag nu just trivs så sjukt bra i det då jag har flyttat om lite och införskaffat mej nya gardiner. Trivseln är stor.

Men endå ser jag lite fram emot att flytta in dit igen, kommer ju få vara nära de bästa också, umgås med kompisar hela tiden och hitta på bus eller bara sova bort dagen. En vecka ska jag i alla fall klara av utan ångest där! har ju sportlov efter det så. 

På sportlovet bär det dessutom av till ylläs med tre brudar för att spendera timmar i backen och förhoppningsvis också timmar av skratt! jag tror det här kommer bli en oförglömlig och rolig resa. Hoppas även på att komma hem utan brutna ben, men det har jag alltid lyckats med så det kommer nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar