torsdag, mars 28, 2013

Igår hade jag rätt så fullt upp. Vaknade, hade faktiskt tid för dator en stund, åkte till fammos och faffa vid 3 tiden, stress åt, blev skjutsad in till stan halv 5 eftersom jag hade fysio, blev upphämtad kvart över 5, blev skjutsad till karperö och satt där med emma resten av kvällen. Kom hem runt 12 och hoppade i säng direkt. 

Så som ni förstår hade jag inte riktigt tid med någon bloggning. Vaknade tidigt idag och det känns egentligen ganska skönt. Vaknade 10, låg och uppdaterade mej världen över på telefonen i en halvtimme, timme. 

Nu har jag varit i duschen och fräschat upp mej, druckit en uppiggande kopp kaffe och nu äter jag en nytt apelsin! Fan i mej vad duktig jag har hunnit vara idag redan och klockan är inte ens tolv. 

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mej an mitt råddiga rum och dyka ner i klädhögarna likt en pirat kapten som personalen (kom inte på vad det heter på riktigt) gjort myteri mot som måste gå på plankan!

hörs och syns väl någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar