onsdag, mars 06, 2013

utmaning

såg att jag blev utmanad på cajsa-stinas blogg! så nu blir jag ju illa tvungen att svara på 5 frågor och sedan utmana 5 andra bloggare som förhoppningsvis läser min blogg. Annars kan det ju bli så att de aldrig ser utmaningen.. Nä men.. om vi säger så, var lika bra att jag blev utmanad så att det blir lite uppdatering här!

1. Beskriv dej själv med 5 ord.

  • Humoristisk 
  • Smygbitch (ibland)
  • Häftigt temperament
  • Trevlig, eller det hoppas jag i alla fall att folk tycker!
  • Glad

2. Berätta 3 spännande hemligheter om dig själv som ingen vet.
Tyvärr tror jag inte att jag kommer släppa fri mina hemligheter åt hela allmänheten, men små saker kan jag väl säga som ni kanske inte vet.

  • Har otroligt svårt att lita på folk, vilket oftast brukar förstöra för mej själv.
  • Kommer mycket lättare sams med pojkar än flickor, trivs dessutom bättre med dem också.
  • Har nästan helt bytt kompis-krets sedan jag började YA! 
3. Favoritcitat?
Have the guts, got the glory.

4. Hur ska en människa vara för att hon/han ska fånga mitt intresse?
Social, framåt, humoristisk och lätt att prata med. Kanske lite halv knasig och inte vara rädd att skämma ut sig.

5. Nämn en sak du älskar och en sak du hatar.
Skulle det vara allt för tråkigt om jag skulle svara wilma på det första? Tror nog det. Mina vänner och de som ställer upp för mej och visar att de faktiskt finns där.

En sak jag hatar tror jag nog inte jag kommer att komma på. Har otroligt svårt för att börja hata någonting eftersom det tar en stund innan mina nerver krashar totalt. Men jag väljer väl de människor som förstört och rivit sönder min tillit till andra människor och de som gjort så att mitt självförtroende sjönk till botten då jag var yngre.

Jag utmanar: Mimmo, Rebecka, Isabelle, Jenni och Linn. Sara skulle ha varit på listan också, men hon bloggar aldrig, men om du sara någon gång råkar göra det så tycker jag att du ändå kan svara!

1. Nämn 3 av dina bästa vänner och 3 personlighetsdrag de har som du älskar.
2. Vad är det värsta som hänt dig i ditt liv?
3. Om du tänker hur du var för 1 år sedan, har du förändrats? isf hur?
4. Vad är det otrevligaste du gjort mot någon?
5. Om du var ett djur, vilket skulle du då vara? Varför?

Glöm nu inte att utmana 5 andra bloggare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar