tisdag, april 30, 2013

HA EN BRA VAPPEN! IKVÄLL SKA VI HA ROLIGT.

sitter här utan smink och ser för jävlig ut. Min hud har verkligen fuckat upp sig! ser också att min hand har en onaturlig ställning men jag tyckte i alla fall att det var bekvämt att sitta så där!
nu just finns det så mycket annat som jag borde göra istället för att blogga! göra 4st hälso uppgifter som ska vara inlämnade idag, sminka mej, fixa håret, se till så att jag har allt packat för ikväll och äta lite eftersom jag snart dör av hunger.
MEN VAD GÖR JAG DÅ?
jo jag bloggar.
och om ungefär 1, 1½ ska jag iväg för att fira vappen, gud vill nog inte att jag ska bli godkänd i hälsokursen. Men jag har faktiskt mej själv att skylla det vet jag, men nu just är jag så förbaskat stressad att jag inte ens orkar tänka på allt det här!
so long.

Gör ett extra mini-inlägg åt dej sen Lina! pusspuss på din 17-årsdag karpatjängin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar