torsdag, april 04, 2013


med trötta ögon och trög humor förflyttar jag mej snart mot solf.

Idag har jag inte gjort så mycket, fick helg idag, det har jag glömt att berätta! Är ledig imorgon vilket är svin skönt! Dessutom har den här skolaveckan inte alls varit jobbig jag har inte haft en ända normal skoldag, antingen har jag börjat senare eller slutat tidigare vilket har varit för jävla skönt! 

Längsta skoldagen jag har haft den här veckan började 8:15 och slutade 14:00, kortaste började 11:30 och slutade 13:00, fattar hur jävla skönt det har varit!

Idag har jag bara ätit hesburger mat, kollat en film som jag inte hade tålamod att se till slut, pratat ikapp lite med mimmo på skype, var faktiskt länge sedan jag talat med henne nu kom jag på! varit i duschen och små städat i rummet, jag menar små städat. Jag orkade bara plocka upp ett par strumpor från golvet..

Nu sitter jag som sagt och väntar på att bli upp plockad och kastad till solf. Lyssnar också på Hardcore Superstar vilket kanske var en överraskning, brukar inte riktigt lyssna på det bandet, det faller mej inte riktigt i smaken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar