måndag, maj 27, 2013

BON JOVI; BECAUSE WE CAN TOUR 2013

Det är sant. Som det står i rubriken befann jag mej där på söndag. I Tammerfors, i Ratinan Stadio. Hur coolt är inte det? Kan ni förstå i vilken extas jag var i?? 

Förra gången jag såg dem var 2008, kan ju nog säga att jag tyckte de var bättre då, de spelade bättre låtar, mer håll i gång och bättre ljud.

Den här gången mådde jag ändå minst lika bra av att få se dem! Vet ni, det här, det här är kärlek.
Några bilder av de få jag tog! Tog inte alls så många eftersom jag mer är personen som står och skriker med än har fram telefonen hela tiden och bombaderar med kameran!

Kände mej också tvungen att ta bild med en för jävligt cool kar som spelade i förbandet. Kan ju också säga att ni får ignorera mitt natthår på bilden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar