onsdag, maj 08, 2013

onsdag, långledigt.

Nu har vi långledigt från onsdag enda tills måndag och det känns så jävla skönt. Förutom det att jag har hälso uppgifter och tenter att läsa på. Nu ska jag inte göra annat än att kolla på hockey, fin-usa, och fortsätta tala med emma på skype!
bilder från igår. Igår var den första dagen som man med gott samvete och utan att ljuga kunde säga; idag är det sommar. Vi hade vår första tutor-träff för att lära känna varandra. Kan ju säga att jag känner alla från förr ungefär så det var inget svårt med det. Vi valde färg på tröjan, fick gratis kotipizza som skolan bjöd på och bara skrattade. Nästa träff ska vi spela mini-golf och grillar.
På bilderna var vi nere vid pojkarnas dit vi oftast går för att vara med roligt folk, rullade runt i gräset, satt i soffor där ute och hörde på musik, tävlade osv. Hade kul som vanligt.
Här är en bild från vår tutorträff. Benjamin var nog ändå gladast över att få äta.
Igår var jag, andre, emma, emmi och tina till Solf till Becca och gjorde några hål! Kommer bättre bild på min utsmyckning någon annan dag kan jag våga lova er!
Första bilden är Tinas, andra är Emmas och resten är mina. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar