fredag, maj 24, 2013

Sista riktiga veckan i ettan. ETTAN, haha...

Några bilder från veckan. Denna vecka har vi inte gjort så mycket, städat hela internatet. Plockat ihop allt i stora lådor och väskor. Förberett sommarlov. Suttit ute mest hela tiden.

På Onsdag var vi också till vasklot. Har inga bilder från den dagen. I alla fall var alla tutorer dit och spelade minigolf. Om man fick 50 eller under blev man lovad en glass, jag fick 58. Är dock nöjd eftersom jag överraskade mej själv med 5 hole-in-ones. jeez. Efter att vi spelat minigolf i x-antal h i het sommarvärme, säkert 40+ åkte vi mot replot. Där grillade vi, åt, bara umgicks och sedan bar det av tillbaks mot internatet.

Onsdagen var en riktigt lyckad dag och vädret var på den positiva sidan. Jag brände mej.

Har skrivit två tenter den här veckan också. Nutrition och anatomi. Nutrition skrev jag idag så har ingen aning om hur det gick, men i anatomin blev jag godkänd!

Har också importerat en ny, bekväm soffa till internatet. Så varsågod nästa års boenden! ni fick en sjukt bekväm soffa. Lite synd är det ju att vi flyttar ut nu då vi äntligen fått en soffa dit. Dessutom då jag också, handy-man, har fixat kökslampan. Varsågod ännu en gång.

Idag slutade vi tidigare än vanligt, halv3. Vi har inte gjort så mycket, som sagt skrivit en tent. Vi har även suttit och grävt i grisnjurar. De ni! DET var roligt. 


Denna vecka hade vi även ett litet vessapappers dilemma. Det löste vi så här. Vårat Mission Impossible tänkte också sluta dåligt. Eftersom Sara lämnade kvar min telefon på vessa, men det löste vi också lika snabbt som pappers dilemmat.
Nästa vecka har jag bara 3 dagar i skolan. Är ledig på måndag och tisdag och det är FUCKING AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar