fredag, maj 17, 2013

Slutade kvart före två idag och har haft en tung dag med 4h anatomi bland annat. 

Direkt jag kom hem kastade jag mej på verandan med en bok i handen, keps och brillor på huvudet och en somersby bredvid mej. Satt och njöt i solen en stund med musik inifrån och en vild storebror som sköt mej med airsoft. aj. jagade wilma, ropade på tiito osv. 

Sprang helt enkelt å på där ut en bra stund, har även hunnit slira gräsmattan kortare med hjälp av våran gräsklippare. Har alltid haft en förkärlek till gräsklippning, tycker att det är så fruktansvärt roligt att slira och på med det. Det tog kanske 1-2h. 

Då jag kom in tog jag mej en dusch och nu ligger jag i sängen redo för att ta en tupplur tror jag. Men först ska jag kolla lite skins! hoppas ni har en trevlig solig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar