torsdag, juni 20, 2013

Sitter här och dricker kaffe. Eller kanske jag inte kan skriva den meningen längre eftersom just då jag skulle blogga, inleda inlägget med ''dricker kaffe nu'' bestämde internet sig för att jävlas! Det resulterade i att jag har druckit upp mitt kaffe, till och med fört koppen till köket. Shit också. 

Ska snart in en sväng till stan med mina föräldrar, handlar till midsommar tror jag och sedan äta gott. Sov otroligt länge idag och har nästan dåligt samvete över det. Men å andra sidan då jag tittar ut, så bryr jag mej inte ett skit längre. 

Vad hände med sommar vädret? Samma visa varenda jävla år. Högsommar får vi alltid i början, sedan då man äntligen har vant sig och börjat tänka, ja visst, vädret luras inte, det har blivit sommar nu. JA DÅ! Då skrattar vädret åt en och säger, äeh fyy faan lär dej någon gång. Skit väder.

Borde byta om och såna saker snart, ska ju som sagt åka vilken minut som helst! 

Men ska bara förbanna mej över det här vädret lite mer. Jag var uppe allt för länge inatt, just av den orsaken att jag skulle kolla klart hela Game of Thrones. Eftersom jag tyckte att, ja nu kan jag börja leva ut sommarlovet, snart behöver jag inte känna det här fruktansvärda behovet; bara ett avsnitt till, sen går jag ut. Så jag kollade klart, planerade min finfina, soliga sommardag till punkt och pricka och gick och la mej sedan, allt för sen, men ändå med ett allt för gott samvete. Sedan vaknar jag upp i det här vädret och inser; jag skulle ha kunnat gå lägga mej tidigt och sedan spenderat den här FUCKING DAGEN AV ATT KOLLA GAME OF THRONES. Nej. Jag laddar nu just ner 4 filmer, jag hatar mitt internet. PUSSHEJ.




2 kommentarer:

  1. synnerligen intresserande information, speciellt detdär med kaffet

    SvaraRadera