söndag, juli 28, 2013

jeppisdagan

Klockan 2 hoppade jag och Lina på bussen, satt någon timme, sedan kom vi fram till, ett troligen 35+ grader-igt, Jakobstad. Åt på Saigon hur fan man nu stavar det.
Gick lite på marknaden, hittade mej en Superman tröja. Skulle dock ha velat ha en batman.. Men Batman fanns bara som magtröja och med min magtröje erfarenhet, så köper jag dem, men använder inte. Så det blev trots allt en Superman då.
Gick sedan till stadshotellet till Emmis och Emmas på en grundare.
Somnade runt 6 tiden och steg upp 10, checkade ut och gick runt på torget, letade mat, hittade inget, slog oss sedan ner på en bänk och kände oss nerslagna. Trötta, för varmt, ingen mat, inget vatten. Jag dog lite. Gick efter en stund till McDonalds, åt där, mötte upp Tommy och Nicce och liftade hem!

När jag kom hem tog jag en kall dusch eftersom det troligen var 30+ grader idag också, jag dör av värme. Annars har jag inte gjort något idag, och nu ska jag fortsätta med att inte göra något.

Bilderna är btw Linas. De flesta i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar