tisdag, september 24, 2013

fick en uppmaning om att blogga på ask.

ja, jag vet trög bloggning. Ni vet ju att jag är i skolan varje dag, inget jävla internet på internatet osv. Det är ärligt talar jobbigt att blogga här. Kan berätta om min magiska helg senare i veckoslutet, där till allt som hänt under veckan.  

Åke och Bengt är ute och går, då säger Åke till Bengt
*Åke* Ser du fönstret där lampan är tänd ?
*Bengt* Ja.
*Åke* Där har jag släkt...

- Dra åt skogen!
- Jag ser den inte, för träden är ivägen

En hare och en björn satt i skogen och sket.
Björnen funderade en stund, kliade sig på hakan, och frågade haren: "Tycker inte du att det är äckligt att få en massa skit i pälsen?"
Haren, som ju skiter små hårda kulor tyckte väl inte att det hela var så märkvärdigt, så han svarade kaxigt: "Nä."
"Vad bra!" Sa björnen, tog upp haren, och torkade sig där bak.

-Hur tar sig en man med AIDS upp för ett träd?
-Han HIVar upp sig!

Den ena pokerspelaren till den andre.
-Får jag inte hjärter
-Så får jag spader!

Två kannibaler satt vid vägen. 
Titta en riddare, sa den ene kannibalen. 
De andra kannibalen: Å nej, inte burkmat igen.

Alla barnen kom över vägen
utom Ada
hon blev påkörd av en Lada.

Alla barnen är normala
utom Agata
som är flata


Alla barnen dansade till musiken
utom Agrippa
hon började strippa


Alla barnen klarade sig undan prick-skytten
utom Anna
hon har hål i sin panna


Läs och njut under tiden jag är borta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar