lördag, oktober 26, 2013

Veckan som gått

Vet inte riktigt vad jag gjort, förutom skrivit förhör och något som liknade en tent, haft praktiskt prov, men fick inte vara med på grund av att jag, emma och tina hade låst ut oss från internatet och samtidigt låst in mina och emmas närvårdar kläder, därför fick vi inte delta i provet.. bara på grund av att vi inte hade de där jävla kläderna.

Annars har jag ätit allt för mycket skräpmat den här veckan, sovit allt för lite och haft allt för mycket brutalt dålig humor. Det har inte alls hänt något speciellt, har varit på datorn en dag hela den här veckan och då surfade jag mest runt på facebook och läste några blogginlägg jag missat, därför har jag inte varit så aktiv här.

Igår var jag ute med Emma, Malin och Bella. Var till backan en sväng, men hahaha.. inget man behöver nämna, såg inte en själ i lokalen och jag antar att majoriteten av alla som ens hade varit där flydde vettskrämt från skitstället då vi kom. Vi transporterade i alla fall en flykting därifrån.

Nu har jag inget mer att säga, har inga bilder heller, har inte varit så aktiv med kameran denna vecka, så det blir bildlöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar