lördag, november 02, 2013

Bilder från den här veckan och förra. Har mest varit i skolan de här veckorna. 

Förra helgen var jag ute med friblon, malin och bella på lördag och fredag.

Men jag tror att jag redan bloggat om det, minns inte riktigt.

Igår var jag till sundom hela kvällen och idag ska jag ut och på med, friblon och malin, mer vet jag inte.

Jag vet att bloggandet har varit otroligt trögt de här senaste veckorna, men ja tror ni har ganska bra bild om vag jag håller på med ändå, jag menar jag är ju bara i skolan och ut och på på helgerna..

Om ni vill veta något mer eller bara är frågvisa av er kan ni klicka in er på min jävla ask och ställa några otroligt sjuka frågor, ask.fm/skidbullet. 

Eller så är det bara att leta upp mitt frågefält som leder direkt till ask utan att ni behöver besöka sidan, här i denna högra spalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar