torsdag, november 28, 2013

piercing problem

En dag då jag skulle byta piercing, skulle tvinga in en ring, ville det inte fungera, även fast jag försökte tynga igenom en knappnål slapp jag inte ut på andra sidan och jag förstår fortfarande inte idag vad det var som jävlades med mej. Jag menar, jag pressade i princip på allt vad jag kunde med en knappnål, det kändes ingenstans och tog inte sjukt, men den gick inte igenom?

Försökte få igenom allt möjligt i 30-40min innan jag gav upp. Gick till rummet, satt och bannades en bra stund, svor och var arg. Men sen då jag gick tillbaks, provade tynga igenom ett örhänge gick det hur bra som helst? Hade örhänget några dagar faktiskt innan jag tog orken att försöka få igenom min riktiga piercing igen..

Det var rätt ut sagt ett konstigt fenomen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar